Mindfulness-app Synctuition kiest voor Lubbers De Jong TECH PR

20-08-2020 (16:37) - Bureaus

De mindfulness-app Synctuition heeft het Amsterdamse PR-en marketingbureau Lubbers De Jong TECH PR (LDJ) uitgekozen om de naamsbekendheid van de app in Nederland verder te vergroten.
 
Onderdeel van de samenwerking is de ontwikkeling van een geïntegreerde PR- en influencer-campagne. Deze marktintroductie-campagne richt zich op de gevolgen die de coronacrisis heeft op de mentale gezondheid. Synctuition biedt verschillende geavanceerde audiotechnieken, zoals live opgenomen 3D-natuurgeluiden en ritmische frequenties die een stressverlagende werking zouden hebben.
 
Synctuition startte in juni een internationale campagne in 14 landen. In Nederland werkte de app toen al samen met LDJ. Na deze succesvolle samenwerking vervolgt LDJ TECH PR nu de campagne in november om de naamsbekendheid van Synctuition in ons land verder te vergroten.

Media

Marketing

Economisch