Mister Fox Agency aan de slag voor PRO Bikegear

10-07-2018 (10:07) - Bureaus

PRO Bikegear, onderdeel van het Japanse bedrijf Shimano, kiest voor Mister Fox Agency. Het Amsterdamse bureau gaat het merk helpen met de merkstrategie en creatie. Bureau Mister Fox werkt al onder andere voor TomTom, Arvato Financial Solutions en Wanderlux.


Dennis Schmitz, Global Brand Manager bij PRO Bikegear: “We zochten een communicatiepartner voor de nieuwe positionering en het vergroten van onze naams- en propositiebekendheid. De strategische en creatieve visie van Mister Fox spreekt ons bijzonder aan en hiermee kunnen we ons merk wereldwijd laten groeien.”


Jaap van Oirschot, oprichter en strategy director bij Mister Fox Agency: “Bij alles wat PRO Bikegear doet staat de gebruiker centraal. Dat sluit perfect aan bij onze denk- en werkwijze en onze ‘Fox-methode, waarmee we merken nieuwe betekenis geven.”

 

op die fiets

PRO Bikegear ontwikkelt onderdelen zoals sturen en zadels voor verschillende fietsstijlen. Daarnaast ontwikkelt het bedrijf accessoires, zoals gereedschap, pompen en zadeltassen. Mister Fox Agency gaat samen met het merk werken aan het ontwikkelen van een nieuwe positionering, het creëren van nieuwe merk- en productcampagnes, het ontwikkelen van (social) content en de uitrol hiervan binnen de diverse retail- en e-tail kanalen.


Media

Marketing

Economisch