Nederlandse Loterij kiest voor Mindshare Greenhouse

10-10-2019 (14:09) - Bureaus

Mindshare Greenhouse is het nieuwe mediabureau van Nederlandse Loterij. Vanaf 1 januari 2020 is het bureau verantwoordelijk voor de strategie, mediaplanning- en buying van alle merken van Nederlandse Loterij.
Greenhouse is geen onbekende partij voor Nederlandse Loterij, het bureau is al jaren verantwoordelijk voor alle online activiteiten. De uitbreiding van de samenwerking, betekent dat Nederlandse Loterij na acht jaar afscheid neemt van mediabureau UM.
 
‘We werken steeds meer geïntegreerd in creatie, media en performance. Dit vraagt om een flexibele aanpak tussen online en offline media. Zeker bij het opengaan van de online kansspelmarkt in Nederland in 2021 is het essentieel om media onder één bureaugroep onder te brengen. Mindshare Greenhouse heeft tijdens de mediareview laten zien dat zij gezamenlijk dé partij zijn om invulling te geven aan de toekomstplannen van Nederlandse Loterij’, aldus Arno de Jong, CMO Nederlandse Loterij.

Nederlandse Loterij is de naam achter zeven bekende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto.

Media

Marketing

Economisch