Nieuwe Executive Creative Director bij AnalogFolk Amsterdam

05-03-2020 (13:59) - Bureaus

Digital creative agency AnalogFolk heeft Carren O'Keefe als eerste Executive Creative Director toegevoegd aan het team in Amsterdam. O’Keefe zal binnen haar nieuwe rol de creatieve leiding hebben over AnalogFolk’s werk voor Nike, Johnnie Walker en Tommy Hilfiger.
 
O’Keefe was voordat ze tot het Amsterdamse team toetrad Co-Executive Creative Director bij AnalogFolk US. Daar was ze verantwoordelijk voor de creatie van bekroond werk voor Nike, Facebook, LUNA Bar, L'Oréal en Hyundai. O’Keefe helpt merken hun culturele impact te vergroten. Ze veroverde onder andere een plekje in Adweek’s 2018 Creative 100. Daarnaast werkt O’Keefe met de ‘Next Creative Leaders’, een initiatief dat een platform biedt voor veelbelovende creatieve vrouwen.
 

‘Carren is een fantastische aanwinst voor AnalogFolk Amsterdam. Haar talent, energie en reputatie in het begeleiden van geweldig werk zijn van ongelooflijke waarde voor onze huidige en toekomstige klanten’, laat Kris Smith, Managing Director van AnalogFolk Amsterdam weten. ‘Sinds onze opening in oktober zijn we twee keer zo groot geworden en mochten we Tommy Hilfiger als klant verwelkomen. De toevoeging van Carren aan ons team versterkt onze positie en vergroot onze mogelijkheden om AnalogFolk’s unieke mix van creativiteit, strategie, technologie en data aan te bieden voor A-list merken.’


Media

Marketing

Economisch