NOBEARS neemt ID Factory over

12-07-2021 (11:03) - Bureaus

ID Factory sluit zich aan bij NOBEARS, de twee bedrijven slaan de handen ineen en vormen een nieuw  collectief van ruim 80 specialisten die zich richten op strategie, concept, design, development en marketing voor uiteenlopende (inter)nationale merken. Volgens beide bedrijven een mooie stap om de veranderende vraag vanuit klanten en markten beter te bedienen.
 
Afgelopen donderdag 8 Juli werd de laatste handtekening gezet en is de deal officieel beklonken. Deze samensmelting is een nieuwe stap in het bouwen van een sterke bureaugroep die expertises op de belangrijkste (digital) vakgebieden samenvoegt. Een stevige basis voor de verdere groeiambities van beide bedrijven en de toekomstige uitbreiding van de bureaugroep.
 
Zowel NOBEARS als ID Factory oogsten het afgelopen jaar lof binnen de branche. Zo werd NOBEARS onlangs door het Erasmus Centre for Entrepreneurship en NLGroeit uitgeroepen tot één van de snelst groeiende scale-ups van het land. ID Factory behaalde op zijn beurt top noteringen in de Fonk100 en Emerce100. Met de nieuwe uitbreiding zijn vestigingen te vinden in Heusden, Tilburg, Utrecht, Waalwijk en Eindhoven.
 

Samen bouwen aan sterke bureaugroep

Dustin Karelse van NOBEARS: “We zijn enorm trots op deze deal, niet alleen omdat deze strategisch klopt, maar ook omdat wij deze stap volledig zelfstandig konden nemen. Het verschil is ook dat wij graag met ondernemers willen doorbouwen en hen betrekken in de verder te maken groei. De toevoeging in expertise, cultuur en vooral de ondernemersambitie moet hierbij matchen. Samen bouwen we aan een succesvolle bureaugroep die elkaar als een familie versterkt. We zetten onze klanten voorop en kijken naar waardevolle expertise uitbreiding die onze klant verder helpt in het behalen van digitaal succes.”
 
 
Remy Vermeulen van ID Factory: “Met ons bedrijf zocht ik naar schaalgrootte. We realiseren prachtige marketing campagnes, beheren de digitale customer journey voor onze klanten van A tot Z en hebben eigen webdevelopers in huis. De behoefte aan schaalgrootte werd echter steeds groter. Ik heb best een poosje uitgekeken naar een manier en de vorm om dit in te vullen. Na de eerste gesprekken met NOBEARS was er al snel een klik, ook in cultuur en de no-nonsens benadering. Dat samen met de ambities, wederzijdse behoefte aan expertise en de mogelijkheid om mij als partner aan te sluiten in NOBEARS Group gaven voor mij de doorslag. Samen in een groter geheel meebouwen.” 

Media

Marketing

Economisch