OFYR kiest voor marketing- en activatiebureau BRANDVUUR

02-10-2019 (10:30) - Bureaus

Outdoor cooking specialist OFYR Europe heeft na een pitch gekozen voor Food Marketing Bureau BRANDVUUR om haar positioneringscampagne, commercial en influencer strategie voor de Nederlandse en Europese markt.  
 
BRANDVUUR heeft een creatief campagne concept ontwikkeld, waarbij stilgestaan wordt bij de essentie van de OFYR; het creëren van waardevolle momenten vanuit “Food. Fire. Friends.” en de impact hiervan op het menselijk geluk.
 
Voor deze campagne heeft Bureau BRANDVUUR OFYR’s bestaande doelgroep focus opnieuw vormgegeven in het zogenoemde archetype “The Urban Chique”. Deze zal worden aangesproken in een specifiek voor deze doelgroep, door BRANDVUUR ontwikkelde commercial. De commercial benadrukt de essentie van geluk die samenkomt rondom de OFYR en gevat wordt drie kernelementen: Food. Fire. Friends

Naast een commercial, zullen komend jaar diverse consumenten activaties ontwikkeld worden ter ondersteuning van deze campagne en zal als eerste worden gelanceerd in Nederland. Vervolgens zal de campagne naar lokale relevantie worden aangepast t.b.v. de lancering in België, Frankrijk en Duitsland.
 

Media

Marketing

Economisch