Open Now achter nieuwe campagne Smuldier

14-04-2021 (12:30) - Bureaus

Smuldier ontwikkelde met Open Now een nieuw merkconcept en lanceert vandaag de nieuwe campagne voor Smuldier. Onder het nieuwe thema: “Ik ben een Smuldier”, zien we enthousiaste honden die duidelijk laten merken dat ze Smuldier het allerlekkerste hondenvoer vinden.
 
De videocampagne speelt in op de band tussen hond en gezin. In Nederland worden honden steeds meer gezien als volwaardig onderdeel van het gezin. Honden mogen naast goed eten ook steeds meer genieten van de ‘maaltijd’. De campagne wordt uitgerold in diverse media waaronder social en in print. “In Nederland zijn er het afgelopen jaar 250.000 honden bijgekomen. Bovendien zijn we anders gaan kijken naar de rol van de hond in het gezin. Naast (of in plaats van) de gangbare brokken willen hondenliefhebbers hun viervoeter natuurlijke hondenvoeding geven waar ze blij van worden. Dat willen we laten zien in de nieuwe Smuldiercampagne", zegt Robin van de Bruinhorst, commercieel directeur van Queens Products.
 

Credits

Bureau & Creatie: Open Now
Fotografie & Filmproductie: Jaap Vliegenthart
Verantwoordelijk bij Smuldier: Robin van de Bruinhorst, Hanneke Dassen en Marco Halff
Mediabureau: Wisecrackers
 

Media

Marketing

Economisch