Players United en MediaActivationCo. bundelen krachten voor FIFA Women’s World Cup

07-12-2018 (10:39) - Bureaus

Met morgen, zaterdag 8 december, de loting voor FIFA Women’s World Cup voor de boeg en vandaag exact een half jaar voor de start van het grootste sportevenement van 2019 kondigen Players United en MediaActivationCo. voor dit prestigieuze toernooi hun samenwerking aan. De twee willen samen het ideale aanspreekpunt te vormen voor merken die rondom FIFA WWC 2019 willen activeren.


De populariteit van de OranjeLeeuwinnen heeft ervoor gezorgd dat steeds meer merken een verbinding willen maken met het vrouwenvoetbal. Achter de schermen hebben beide partijen de afgelopen maanden een aantal concepten ontwikkeld voor merken.


Door samen te werken kunnen Players United en MediaActivationCo. merken een relevant totaalpakket aan dienstverlening aanbieden. Van conceptuele en creatieve ontwikkelkracht tot de mogelijkheid van productie van events en activaties en van inhoudelijke kennis over de commerciële regelgeving rondom eindtoernooien tot de kennis van het zo effectief mogelijk gebruik maken van media.


Over Players United en MediaActivationCo

Players United is een internationaal opererend voetbalbureau. Met ruim 14 jaar ervaring kennen zij de commerciële en sportieve wetten van het voetbal. Van sponsoractivaties tot en met de sportieve en commerciële begeleiding van spelers, trainers en legends, Alle disciplines die je in de wereld van het voetbal tegenkomt, vallen bij Players United onder één dak. Players United werkt ondre meer voor ING, Heineken, Coca Cola, PWC, Staatsloterij, Ajax en de KNVB.
 
MediaActivationCo. bestaat sinds september 2017 en richt zich binnen de domeinen media, entertainment en sport op het ontwikkelen van media activaties voor merken. MediaActivationCo. werkt onder andere voor KPN, Talpa, Staatsloterij, CED/Keuken Kampioen Divisie en Zilveren Kruis.
 
 

Media

Marketing

Economisch