Poppe van Pelt weg bij Selmore

03-05-2018 (17:02) - Bureaus

De afgelopen jaren heeft Poppe van Pelt zijn werk bij Selmore gecombineerd met de functie van Lead Creative Director voor Apple in Nederland & België. Dat laatste smaakt naar meer en daarom gaat vanaf 1 juli verder als zelfstandig conceptdenker en copywriter.


Poppe van Pelt is één van de oprichters van Selmore. Hij heeft in die functie verschillende merkcampagnes op zijn naam staan. Voorbeelden zdaarvan zijn 'De bank anno nu' voor ABN AMRO tot 'Zo maakt geld gelukkig' voor ASN bank. Samen met mede oprichter en partner Diederick Hillenius kan Poppe terugkijken op werk dat verschilende prijzen heeft gewonnen. 

 

in goede handen

Diederick Hillenius blijft samen met creative partners Jakko Achterberg en Niels Westra de creatieve koers bepalen en het bureau vormgeven. Het management van Selmore bestaat daarnaast nog uit Gijs de Bruijn en Anja Froeling die de dagelijkse leiding hebben over het bureau.

 


Media

Marketing

Economisch