Rijksuniversiteit slaat handen ineen met DVJ Insights

28-02-2019 (16:15) - Bureaus

De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) en DVJ Insights gaan intensiever samenwerken. Nog dit jaar start een PhD positie 'Effectiveness of advertising within the new media context', op de universiteit in Groningen. Deze positie wordt door DVJ Insights gefinancierd, met als doel om de wetenschap en de praktijk nog beter aan elkaar te linken.


Lucas Hulsebos, CEO DVJ Insights: 'Het financieren van deze PhD positie is onderdeel van een bredere samenwerking. Als bureau hebben we veel data en onderzoek dat niet of nauwelijks gebruikt wordt door de wetenschap. Door meer te halen uit deze data kan de wetenschap ook meer leren en dat is iets waar wij als onderzoeksbureau erg trots op zijn.' 


Tammo Bijmolt, Professor Rijksuniversiteit Groningen: 'Met deze samenwerking kunnen we beter gebruikmaken van wat er in de bedrijfspraktijk gebeurt. We kijken ernaar uit om aan de slag te kunnen met onderwerpen die ook relevant zijn buiten de universitaire wereld, en zodoende de praktijk te voorzien van waardevolle inzichten en inspiratie.' 


Media

Marketing

Economisch