Rob Nolten versterkt creatief team Havana Harbor

07-04-2021 (11:31) - Bureaus

Rob Nolten is in april gestart als Senior Creative bij creatief digitaal bureau Havana Harbor – A Candid company. De komst van Nolten en vorige maand Creative Director Henk Haaima, dragen bij aan de uitbreiding en versterking van het creatieve team. Dit sluit aan bij de internationale groeiambities en transitie waarin Havana Harbor zich bevindt.

Henk Haaima, Creative Director: “Creatieven van nu omarmen nieuwe technologieën, werken met data en wijzen onze klanten en merken met hun creativiteit de weg. Havana Harbor heeft met veel enthousiasme en overtuiging de transitie ingezet naar het ontwerpen van datagedreven digital experiences en end-to-end customer journeys.
 
Met Rob Nolten halen we een hele kundige brand- en campagnespecialist in huis. Zijn nationale en internationale ervaring binnen zowel tech-organisaties als aan klant- en bureauzijde, gaan ons helpen om onze ambities waar te maken. Met Nolten gaan we digitale ervaringen voor merken maken die vanuit ieder touchpoint mensen in hun hart raken.”
 
Rob Nolten: “Merken hebben momenteel een belangrijkere rol dan ooit. Belonging, beloften en bijdragen aan de wereld; iedereen lijkt op zoek en dus zul je als merk duidelijk moeten laten zien waar je voor staat. Digitale inwisselbaarheid ligt op de loer. Creatie zal dat onderscheidend vermogen moeten zien te bewerkstelligen en bewaken, hand in hand met tech en data. Data shows the way, creativity finds new ones.”
 
Rob Nolten werkte de afgelopen jaren als digital brand director bij DPDK voor internationale en nationale accounts als Nike, Orange, Heineken en Pernod Ricard.

 

Media

Marketing

Economisch