Rob Revet verlaat Delta Lloyd en richt FNDMNTL op

20-12-2017 (13:43) - Bureaus

Brandmanager Rob Revet (46) verlaat Delta Lloyd en start met merkadviesbureau FNDMNTL. Met FNDMNTL wil Revet merken niet alleen fundamenteel sterker maken, maar ook de aandacht vestigen op het belang van een stevig merkfundament onder elke organisatie.
 

Revet: “Hoewel merkmanagement als vak in de lift zit, krijgt niet ieder merk de fundamentele aandacht die het verdient. Nog te vaak is merkstrategie en -positionering iets voor de marketing- of communicatieafdeling alleen. En die hebben ook niet altijd specifieke en actuele merkexpertise. Daar laten organisaties ècht kansen liggen. Het merk is immers de belangrijkste, sturende kracht achter het denken, beslissen en doen van de hele organisatie.”
 

Revet werkte sinds 2013 als Brandmanager bij de Amsterdamse verzekeraar. Eerder werkte hij als interimmanager voor AEGON en Nationale-Nederlanden en als marketingmanager bij Commit. Rob is sinds dit jaar ook lid van de Raad van Advies van SWOCC.
 

Media

Marketing

Economisch