Scrambled maakt Google Assistant game ‘Truth or Dare’ voor Doritos

29-07-2019 (11:02) - Bureaus

Doritos komt vandaag met de game ‘Doritos Truth or Dare’ voor Google Assistant. Doritos is het eerste foodmerk dat met een spraakgestuurde game op de Nederlandse markt komt.
 
De ‘Doritos Truth or Dare’ game is ontwikkeld voor PepsiCo door de Scrambled Group, dat zich richt op innovatieve digital experiences voor foodretailers en FMCG.
 
De game biedt consumenten op basis van voice assistance een reeks uitdagende spelvragen. Scrambled maakte eerder al actions (apps voor Google Assistant) voor andere merken.
 
Anneke Bakker, Digital Activation Manager PepsiCo BeNeLux: "Binnen PepsiCo houden we de digitale ontwikkelingen sterk in de gaten. We zagen een opkomende groei in het gebruik van spraak/voice in Nederland. Het is voor ons belangrijk om te begrijpen hoe deze technologie door onze doelgroep wordt gebruikt en te testen welke rol het speelt in de customer journey. We hebben de voice action voor Doritos laten ontwikkelen, omdat we graag de jonge hyperlifer willen bereiken met bolde digitale campagnes."  
 
 

Media

Marketing

Economisch