SodaStream viert Internationale Vrouwendag met limited edition herbruikbare fles

28-02-2019 (09:10) - Bureaus

Ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag (8 maart) lanceert SodaStream een speciale herbruikbare fles met beperkte oplage ‘SHE’. De exclusieve fles is alleen verkrijgbaar via een actie op Instagram en Facebook. SodaStream nodigt vrouwen uit om verhalen te vertellen over andere vrouwen die hen inspireren door positieve veranderingen, en om deze verhalen op Instagram en Facebook te delen met #she en #sodastream en hun helden te taggen.


Duizend van deze verhalen zullen worden geselecteerd, en die vrouwen zullen de limited edition ‘SHE’-fles aangeboden krijgen om te houden of om door te geven aan hun ‘zij’. Het idee achter de campagne is om elke vrouw te laten weten dat zij een verandering in de wereld kan teweegbrengen.
 

iconische vrouwen

De limited edition-fles is verpakt in een stijlvolle, merkloze ‘SHE’-verpakking, die bij het openen verhalen onthult van iconische vrouwen die onze wereld hebben beïnvloed. De herbruikbare fles bevat de boodschap ‘She changed the world, now it’s my turn’ (‘Ze heeft de wereld veranderd, nu ben ik aan de beurt’) en roept vrouwen op om milieupositieve veranderingen te doen en over te schakelen op herbruikbare producten.
 

"Bij SodaStream zijn we er trots op dat we vrouwen van alle achtergronden kunnen ondersteunen. In ons bedrijf hebben we vrouwen uit veel verschillende gemeenschappen in dienst en hebben ze gelijke kansen om een carrière uit te bouwen met respect voor hun normen en waarden. Op Internationale Vrouwendag delen we onze overtuiging dat elke vrouw voor verandering kan zorgen in deze wereld" , aldus Sodastream HR Manager Benelux, Lianne Pol.
 

Vrouwen in het bedrijf over de hele wereld namen deel aan de campagne en deelden hun persoonlijke verhalen. De fles met beperkte oplage is niet te koop en is exclusief verkrijgbaar via de Instagram- en Facebook-campagne.
 
 

Media

Marketing

Economisch