Sportmarketingbureau TDE lanceert Sportbijbel om sportloze maand door te komen
16-03-2020 (14:43) - Bureaus
Bij sportmarketingbureau TDE houden ze van sport. Zelfs zoveel dat ze iets verzonnen om de sportloze maand door te komen. In eerste instantie gewoon voor de mensen van het bureau zelf. ‘Maar naarmate we documentaires, quotes, fragmenten en boeken naar elkaar hadden geslackt dachten we: dit mogen we niet voor enkel onszelf houden. Dit móét naar andere sportliefhebbers’ aldus TDE’s creative Jorik Tilstra.
Tilstra: ‘Toen hebben we een manier gemaakt om de beste documentaires, memorabele momenten, boeken en podcasts te verzamelen. En met behulp van ons netwerk zitten we momenteel al op 92 documentaire/films, 39 memorabele momenten, 33 boeken en 34 podcasts. Dus ons archief bevat momenteel 198 items.’
Meest bekeken
De Top-5 meest bekeken items van dit moment:
Epke Zonderland
1, 2, 3 en 5 zijn documentaires en 4 is het memorabele moment van Epke Zonderland waar hij goud wint op de rekstok tijdens de Olympische Spelen van Londen.
Ontzettend gaaf
Jorik Tilstra: We merken dat er een enorme behoefte is om unieke sportcontent te vinden en bekijken. Heel veel mensen komen ook met originele tips en zelfs boeken of docu’s die wij zelf nog niet eens kenden. Ontzettend gaaf om te zien dat we nu zo’n uitgebreide lijst met content hebben die zowel vertelt waar het over gaat, vaak een trailer laat zien en ook altijd verwijst naar het item bij de rechterhouder zelf (Netflix, Pathe Thuis, Amazon, Bol.com of Disney+). Zodat iedereen er z’n geld mee kan blijven verdienen.