Stefan Harzevoort en Mariëlle van der Zouwen treden toe tot bestuur PIM

11-10-2017 (09:45) - Bureaus

Stefan Harzevoort en Mariëlle van der Zouwen zijn toegetreden tot het bestuur van Platform Innovatie in Marketing (PIM). Met de uitbreiding van het bestuur vergroot hét kennisnetwerk in Nederland op het raakvlak van marketing, innovatie en technologie haar slagkracht. Bovendien vertegenwoordigt PIM met de kennis en achtergrond van de twee nieuwe bestuursleden nog beter de verschillende deelgebieden van het marketingvak. 
 

Uitbreiding bestuur PIM

“Het toetreden van Stefan en Mariëlle tot het bestuur stelt ons in staat een nog beter programma te bieden”, vertelt voorzitter Yvonne Nassar. “Met deze twee enthousiaste en gedreven marketeers zetten wij de volgende stap richting verdere professionalisering van het netwerk. Zo kunnen leden hun impact verder vergroten. Met als uiteindelijke doel van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa te maken.”
 

Stefan Harzevoort

Stefan Harzevoort is strateeg bij Valtech, een wereldwijd opererend bureau dat zich richt op de voortgaande ontwikkeling van ondernemingen in de digitale economie. Hij doet onderzoek naar de verwachtingen van mensen en vertaalt deze inzichten naar impactvolle digitale strategieën en concepten.  Stefan Harzevoort zet zich al enige jaren in voor PIM als coauteur van het jaarlijkse trendrapport en als adviseur van het bestuur. 
 

Mariëlle van der Zouwen 

Mariëlle van der Zouwen houdt zich bezig met strategie, conceptontwikkeling en realisatie van live communicatie. Zij is managing director van het evenementenbureau Eventive Eventmarketing. Daarnaast is zij managing partner binnen de LVT Group, een groep communicatiebureaus in de Benelux bestaande uit Eventive, Progress Communications, Contentbureau, SjansenDesign en LVTPR. Daar is zij een van de aanspreekpersonen voor geïntegreerde marketingcommunicatievraagstukken.
 

Aankomende PIM sessies

Je kunt persoonlijk kennismaken met de nieuwe bestuursleden tijdens de aankomende PIM sessies. Op dinsdag 31 oktober 2017 is ‘Ben je klaar voor de AVG/GPDR?’ het thema van de sessie die gehouden wordt op de burelen van Aon in Rotterdam. Op dinsdag 14 november 2017 is bij Koninklijke Auping in Deventer het onderwerp ‘Customer experience en circulair ondernemen’. En op dinsdag 28 november 2017 wordt bij Beeckestijn Business School in Leusden voor de vijftiende keer de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ uitgereikt.
 

Media

Marketing

Economisch