Stichting Proefdiervrij en Bengelmedia starten samenwerking

16-06-2020 (16:24) - Bureaus

Stichting Proefdiervrij heeft Bengelmedia gekozen als nieuw marketingbureau. Het Amsterdamse fullservicebureau wordt onder meer verantwoordelijk voor het activeren van een nieuwe doelgroep.

Proefdiervrij streeft naar een wereld zonder proefdieren. Dit doet de stichting door het informeren van publiek, politiek, wetenschappers en studenten over proefdiervrije innovatie . Ook financiert het onderzoek om het proefdier overbodig te maken. De huidige achterban van dierenliefhebbers is inmiddels bekend met de initiatieven van de stichting. Daarom heeft Proefdiervrij als doel om ook een nieuwe, jongere doelgroep van donateurs te bereiken.

Na een pitch is Bengelmedia aangewezen als nieuwe partner om dit samen te gaan verwezenlijken. Romy Penningnieuwland, communicatieadviseur van Stichting Proefdiervrij, laat weten ‘Wij waren op zoek naar een partner die ons op meerdere marketingvlakken kan ondersteunen en de fullservicebenadering van Bengelmedia past daar perfect bij. Ook liet Bengelmedia duidelijk blijken het echt samen te willen gaan doen.’

Media

Marketing

Economisch