TBWA lanceert New Growth Strategies

01-10-2019 (10:17) - Bureaus

Reclamebureau TBWA\NEBOKO heeft dinsdag een nieuwe ‘business strategy & consultancy’ dochter gelanceerd: New Growth Strategies. Marc van Eck, oprichter van Business Openers, gaat het bedrijf leiden samen met Joost van Gelder, partner bij Business Openers. Het bureau lanceert met een team van consultants en vooraanstaande klanten.

New Growth Strategies is onder leiding van Van Eck en Van Gelder een zelfstandig bureau in het netwerk van TBWA. Het team van New Growth Strategies bestaat uit creatieve businessstrategen. New Growth Strategies focust zich op strategie en positionering en werkt desgewenst intensief samen met TBWA voor de perfecte creatieve doorvertaling. TBWA heeft in de afgelopen jaren met veel creatieve bureaus samengewerkt en wil dat vooral voortzetten. Maar als klanten willen dat het kersverse bureau ze helpt met strategie én creatie, dan hebben ze met New Growth Strategies bij TBWA de competenties en slagkracht in handen. 

Marc van Eck, Managing Partner van New Growth Strategies: 'Steeds vaker vragen onze klanten om een stap verder te gaan. Om data en strategie door te vertalen in slagvaardige campagnes en culturele transformaties. Maar een team van business consultants uitbreiden met creatieven, creëert niet de cultuur die je nodig hebt om creativiteit een integraal onderdeel te laten vormen van business. Juist die stap willen we zetten en als je dat dan doet, dan maar meteen op topniveau. We hebben met TBWA\NEBOKO een partner om van te dromen.'

Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: 'Merken laten groeien zit in het DNA van TBWA. Maar het vereist ook analyse van het competitieve landschap. Business strategy gaat over het vinden van nieuwe manieren om waarde te creëren én te claimen. Dat is een ingewikkelde, moeilijke klus. Marc, Joost en het team hebben bewezen dit te kunnen voor toonaangevende merken. Met New Growth Strategies gaan we gezamenlijk merken en bedrijven helpen te groeien, door creativiteit compleet te integreren in de merkervaring die een consument ondergaat. We zijn ongelooflijk blij dat Marc, Joost en een belangrijk deel van het Business Openers team zich bij ons aansluiten.'

 


Media

Marketing

Economisch