TCC pakt Best Of Content en Best Of Activation Awards in Belgie

27-04-2018 (11:23) - Bureaus

Het Bredase The Communication Company viel gisteren bij de uitreiking van de prestigieuze Belgische Best Of Content Award (BOCA) en de Best Of Activation Award (BOA) maar liefst twee maal in de prijzen.

 
De ‘Love Every Drop’ campagne die TCC samen met digital agency Isobar ontwikkelde voor Jupiler en Tomorrowland kreeg een BOCA, dé award in België die de beste strategische content en meest creatieve en innovatieve producties eert.


Voor de Jupiler 0,0 campagne, die TCC ism mediapartner Vizeum ontwikkelde, ontving het bureau een BOA Award voor Integrated Communications, op basis van mediakeuze en creatieve ontwikkeling.


super simpel 

De prijzen werden gisteren in Brussel uitgereikt door de ACC (Association of Communication Companies) Belgium. Cees Faes, CEO The Communication Company: ‘Love every Drop’ is denk ik een perfect voorbeeld van campagnes die we graag willen maken. Op een super simpele manier, in maar drie woorden, de beleving van een fris biertje en de excitement van een DJ set aan elkaar verbinden, en dat dan samen met geweldige partners en een dito marketingafdeling mogen uitrollen. We zijn er super trots op.’


Media

Marketing

Economisch