Techonomy integreert alle activiteiten onder één merk

21-12-2021 (14:55) - Bureaus

Het in Eindhoven gevestigde digitaal adviesbureau Techonomy, gaat in 2022 met al haar activiteiten onder dezelfde merknaam opereren. De video- en contentproductie activiteiten, de esports/gaming activiteiten en de sportmarketing activiteiten waren in de markt bekend onder de afzonderlijke namen Create5 en SportsCloud. Deze gaan nu verder onder de naam Techonomy. 

Met het samenbrengen van alle activiteiten onder de naam Techonomy wil het bedrijf een eenduidig beeld in de markt creëren. Het bureau dat onder andere werkt voor DMG, Ahoy Rotterdam, energiedirect.nl, KNVB, Toverland en Team Jumbo-Visma ziet dat klanten steeds meer om geïntegreerde dienstverlening vragen. Volgens Business Director Damian François is daarom de stap naar één merknaam logisch: "Onze groei dit jaar is vooral een gevolg van de uitbreiding van onze kennis en specialismen. De markt vraagt vandaag om geïntegreerde kennis over alle aspecten van de digitale keten. We verbinden juist alle kennis rond data, technologie, content en creativiteit. Dan is het ook prettig om alle activiteiten onder dezelfde merknaam aan te bieden."


Focus

De aangescherpte positionering heeft tevens geresulteerd in de lancering van een aantal nieuwe initiatieven. In januari 2022 wordt een nieuw online opleidingsplatform gelanceerd waar iedere marketeer zich de allerlaatste digitale kennis eigen kan maken. Daarnaast zal het bedrijf een joint venture starten met partner Team Sportservice die sport-monitor oplossingen voor overheden ontwikkelt en implementeert. Ook zal de uitbreiding van het internationale klantportfolio nadrukkelijk aandacht krijgen. 

Media

Marketing

Economisch