The Brand Father, nieuw creatief bureau in muziek en entertainment

10-04-2019 (11:03) - Bureaus

José Woldring (CEO, The Media Nanny), Rik Woldring (voormalig The Media Nanny) en Peter Meere (voormalig VICE) hebben sinds april de handen ineengeslagen om de nieuwe creatieve speler binnen de muziek- en entertainmentindustrie te worden.


De combinatie van deze drie partners levert The Brand Father goed inzicht in de relevante doelgroepen door jarenlange ervaring. The Brand Father kan hierdoor snel schakelen als het gaat om het uitrollen van de beste strategie en het maken van de juiste keuzes met betrekking tot het aangaan van samenwerkingen tussen talenten en merken.
 
De afgelopen tien jaar bouwde José Woldring als The Media Nanny aan een track record dat door weinigen ongezien is gebleven. Met een klantenkrijng als Martin Garrix, David Guetta, Oliver Heldens en Gianluca Vacchi is het verlangen en de vraag om méér dan PR te bieden enorm.  “Toen ik begon met The Media Nanny was dat vanuit een behoefte om de jonge artiesten waar ik veel mee in aanraking kwam te helpen; niemand anders bood aan wat zij nodig hadden. Het voelde bijna logisch om het PR en social media vraagstuk voor ze op te pakken. Nu - bijna tien jaar later - wil ik met al mijn ervaring en netwerk ook merken helpen bij het creëren van relevante campagnes die zowel bijdragen aan de missie van het merk als waarde toevoegen aan de muziekindustrie. Binnen The Media Nanny kon ik deze vraag van merken niet kwijt en toen was het idee al snel geboren om samen met mijn broer Rik en Peter Meere The Brand Father op te richten.” aldus José Woldring.

Media

Marketing

Economisch