the Gardeners aan de slag voor Subway

18-05-2020 (16:08) - Bureaus

Na een intensieve pitch kiest Subway voor the Gardeners als hun nieuwe activatie pr bureau. De vraag was om een employer branding campagne te ontwikkelen, die ook makkelijk uit te rollen is in Zweden. Ook gaat the Gardeners de maandelijkse pr verzorgen voor Subway.
 
Door de coronacrisis zijn veel Subway restaurants gesloten en helaas hebben veel franchise owners personeelsleden gedwongen moeten laten gaan. Als straks alles weer open mag en de economie aantrekt, zal er dus weer veel personeel gevonden moeten worden. Aan the Gardeners de vraag om met een opvallende activatiecampagne Subway neer te zetten als dé werkgever voor jongvolwassenen (18-34 jaar) en daarmee het aantal sollicitaties te verhogen.
 
Daarnaast gaat the Gardeners per 1 mei ook de maandelijkse pr verzorgen voor Subway. “We zien veel kansen voor Subway in pr. Het merk biedt al jaren een vers alternatief voor traditioneel fast food en focust zich naast product ook op imago en de arbeidsmarkt. Met pr en toffe activaties kunnen we daar als bureau een creatieve en nieuwswaardige bijdrage aan leveren. We zijn er trots op deze nieuwe klant aan ons portfolio toe te mogen voegen,” zegt Maira Evers van the Gardeners.
 
Annelies Poelsema, marketing manager Subway: “De combinatie van creativiteit, inleving in onze doelgroep en het enthousiasme van het team heeft de doorslag gegeven om voor the Gardeners te kiezen. Ik ben ervan overtuigd dat we samen het verschil kunnen maken en ik kijk enorm uit naar onze samenwerking.”
 

Media

Marketing

Economisch