The Valley en Tim van der Bilt starten Maze-One

30-08-2018 (08:30) - Bureaus

Creatief digitaal bureau The Valley start samen met Tim van der Bilt (foto) het eerste Nederlandse bureau dat volledig gericht is op de diensten en services die Amazon aanbiedt. In Nederland is er nog geen partij die zich hierop toelegt. 
 
Omdat Amazon wereldwijd snelgroeit en met AMS een volledig eigen (gesloten) ad tech ecosysteem ontwikkeld heeft, zagen Van der Bilt en The Valley hier een uitgelezen kans om Nederlandse adverteerders en retailers te helpen profiteren van de kansen die Amazon gaat bieden. Maze-One richt zich op de commerciële mogelijkheden voor retailers en merken via Amazons ad tech platform. Maze-One en The Valley gaan samen bouwen aan de specifieke tooling voor advertising en rapportages. 
 
Om Nederlandse adverteerders nu alvast te helpen gebruik te maken van de data gedreven Amazon ad tech stack, hoeft het platform volgens VAn der Bilt nog niet zo groot te zijn als in de Verenigde Staten. Maze-One wil adverteerders aanwezig laten zijn terwijl het platform groeit.
 
Tim van der Bilt was tot voor kort managing director media brands bij Dentsu Aegis Network Nederland waar hij in juni vertrok. Daarvoor was hij MD bij Specific Media en AOL.

Media

Marketing

Economisch