The X-Factor voegt Premiata toe aan portfolio

12-03-2019 (15:36) - Bureaus

The X-Factor heeft een nieuw merk toegevoegd aan het portfolio: het Italiaanse Premiata. Graziano Mazza nam het familiebedrijf in 1991 over en zet sindsdien in op internationale groei. Om daarin nieuwe stappen te kunnen zetten, ging het merk de samenwerking aan met The X-Factor


'Omdat we meerdere high-end merken als klant rekenen, paste Premiata prima bij ons in het straatje', vertelt Charlotte van Venrooij van The X-Factor. 'Wij gaan voornamelijk een seedingproject doen voor het merk en persberichten verspreiden. Het project houdt in dat wij de schoenen onderbrengen bij BN’ers en influencers zodat er meer naamsbekendheid wordt gegenereerd voor Premiata.' 


Ondanks de internationale groei, blijft Premiata trouw aan de roots. Zo is het bedrijf nog steeds in hetzelfde gebied gevestigd en worden daar ook de schoenen nog steeds gemaakt. Door het lange bestaan van het schoenenmerk, is het vakmanschap inmiddels geperfectioneerd. Bovendien vormt het schoeisel een voorbeeld voor andere merken. 

 


Media

Marketing

Economisch