Toon verder als brandingbureau

10-09-2018 (15:54) - Bureaus

Reclamebureau Toon gaat verder als brandingbureau. Tot op heden profileerde Toon zich als fullservice reclamebureau. In de praktijk ligt de focus echter al geruime tijd op branding. De dienstverlening van het ‘nieuwe’ Toon bestaat uit vier pijlers: merkstrategie, merkconcept, merkontwerp en merkcampagne.


Voor eigenaar en strateeg Ralph Thijsen is de specialisatie in branding het logische gevolg van de ontwikkeling die zijn bureau doormaakte: “De afgelopen jaren hebben we vele tientallen merken gebouwd. Uit al die cases kun je een belangrijke conclusie trekken: alleen merken die raken vanuit het hart maken daadwerkelijk het verschil. En dat is toch precies wat je wil met je merk? Het moet energie geven, de wereld een beetje mooier maken, van betekenis zijn. Voor ons is het bouwen aan betekenisvolle merken het allermooiste wat er is, voor onze klanten het meest waardevolle. Een logische keuze dus.”


Toon is lid van de VEA. Tot het portfolio behoren onder meer: Baden+, Van Helden Relatiegeschenken, Holland Evenementen Groep, Napoleon, Nijhof, Peeze, Primera, RetailTrends, De Waal Autogroep, Gemeente West Betuwe en Zorg Diensten Groep.

 

Media

Marketing

Economisch