TrueKinetix kiest HPB

21-12-2020 (11:55) - Bureaus

TrueKinetix heeft HPB (Het PR Bureau) gekozen als partner voor zijn PR activiteiten en communicatie. De Nederlandse scale-up maakt internationaal naam als uitvinder van de eerste gerobotiseerde indoor fietstrainer.Vorig jaar won TrueKinetix zowel de Dutch Sports Innovation awards als de Bike Motion Awards 2019. 
 
TrueKinetix trainingsfietsen zijn populair bij mensen die fit willen blijven (van amateurwielrenners tot sportbonden en atleten) omdat ze veel effectiever het buiten fietsen nabootsen dan andere indoor fietstrainers. HPB verzorgde de PR launch van het merk in Nederland. 
 
Tijdens de eerste lockdown hebben we de TrueBike doorontwikkeld in samenwerking met 50 ‘TrueFriends’. Dat zijn sporters die de eerste TrueBike hebben gekocht en die deze fiets thuis uitgebreid getest hebben. Met de informatie die uit deze testperiode voortkwam bouwden we de 2.0 versie’, zegt Bas van Rens, oprichter en CEO van TrueKinetix. ‘Iedereen die deze fiets test, merkt gelijk het verschil met een ‘normale’ fietstrainer. De TrueBike geeft de weerstand die te vergelijken is met buiten fietsen, waardoor je de juiste spiergroepen traint en je indoor-training effectiever is. Het is onze missie om indoor trainen effectiever en leuker te maken.’

 


Media

Marketing

Economisch