USP Marketing PR aan de slag voor Norwegian Cruise Line

05-09-2018 (11:06) - Bureaus

USP Marketing PR gaat per september de PR-belangen behartigen voor Norwegian Cruise Line in de Benelux. NCL bestaat al meer dan 50 jaar en ziet zichzelf als de innovator binnen de cruisesector.


Deze zomer presenteerde NCL Amsterdam als nieuwe bestemming voor de routes voor komend jaar. De Norwegian Pearl vaart vanaf mei 2019 vanuit Amsterdam gevarieerde routes in het Middellandse zeegebied, de Baltische staten en Groot Brittannië. Hiermee wordt Amsterdam en de Nederlandse passagier een belangrijke markt voor de rederij.

 

versterken

Kevin Bubolz, Managing Director, NCL Europe: "USP Marketing PR heeft al eerder prettig samengewerkt met NCLH en wij kijken ernaar uit om samen met hen onze positie in de Benelux te versterken. Met de komst van het nieuwe routenetwerk vanaf Amsterdam wordt ons Europa-aanbod groter dan ooit.’’


Marloes van den Boogaard, Head of PR bij USP Marketing PR: "Norwegian Cruise Line maakt cruises toegankelijk voor diverse type reizigers door het ruime aanbod aan bestemmingen en het ultieme vrije cruisegevoel. Met Amsterdam als nieuwe bestemming in Europa zijn wij trots NCL te mogen vertegenwoordigen op de Benelux markt."  

 

kick off

Op 4 oktober prganiseert NCL een kick off event in Amsterdam. Dan worden de routes voor 2019/2020 gepresenteerd en maakt de reisbranche en pers kennis met de mogelijkheden van Norwegian Cruise Line. 

 

 

 

 


Media

Marketing

Economisch