vandenbusken viert 60-jarig bestaan

15-10-2021 (12:03) - Bureaus

In 1961 schudde oprichter Pieter van den Busken de direct marketing wereld op met zijn vooruitstrevende visie en eigenzinnige ideeën. Inmiddels is het bureau onder leing van de tweede generatie, Arnout en Caspar van den Busken, uitgegroeid tot een gevestigd activatiebureau. 
 
Arnout van en Busken: 'We zijn een echt familiebedrijf dus en pionieren zit ons in het bloed. Maar familie is meer dan een bloedband. Daarom is dit jubileum een ode aan de mensen met wie we de afgelopen 60 jaar hebben gewerkt. De klanten die ons volledig vertrouwen, de collega’s die altijd op zoek zijn naar de beste oplossing en de leveranciers die net een stapje extra doen. Zij maken ons elke dag beter, slimmer en creatiever en zijn hen daarvoor dan ook zer dankbaar!'
 
De komende zes maanden verschijnt in FONK magazine een reeks short stories waarin de relaties van vandenbusken centraal staan. De eerste aflevering zal op 11 november in FONk magazine 324 gaan verschijnen.

 

 


Media

Marketing

Economisch