Vertigo 6 breidt uit in Nederland en België

05-04-2019 (10:50) - Bureaus

Dankzij het sterk groeiende aantal opdrachten, heeft Vertigo 6 een nieuwe medewerker aangetrokken: Jaimy Jaartsveld. Daarnaast gaat Vertigo 6 n in België een strategische samenwerking met het Belgische Punchline. Op deze manier krijgt Vertigo 6 er drie collega’s bij die actief zijn in België.
 
Het werkgebied van Vertigo 6 beslaat op dit moment de volledige Benelux en Scandinavië. In België zullen Chris Demeyere, Marie van Humbeeck en Freek Stevens deel gaan uitmaken van het team. Chris, Marie en Freek zijn zeer ervaren marketeers en werkten voor merken als Pirelli, Landrover, Telenet Business, Sprout to be Brussels en Selexion Euronics. “Wij zijn al vanaf het prille begin actief in de Belgische markt en we zien een groeiende vraag van onze opdrachtgevers. Voor hen is en blijven Vlaanderen en Wallonië belangrijke afzetmarkten, waardoor wij hebben besloten daar fysiek voet aan de grond te zetten. Dit geeft ons de mogelijkheid om de Belgische markt nog beter te bedienen,” aldus Raoul van Wijk, mede-eigenaar Vertigo 6.


Influencer- en online marketing

Jaimy Jaartsveld treedt in dienst bij het PR- en marketingbureau uit Arnhem. Hij zal aan de slag gaan als Marketing & PR Executive. Jaimy heeft Bedrijfskunde gestudeerd aan de Radboud Universiteit van Nijmegen. Hier rondde hij twee masters af; Marketing én Strategisch management. Hij zal toetreden tot het team dat zich bezighoudt met online marketingstrategie, online campagne-inkoop, influencermarketing en social mediamanagment binnen Vertigo 6.
 
Vertigo 6 is onder andere werkzaam voor Electronic Arts, ASUS, Koch Media, New Balance, Ziggo, Run2Day, Asmodee en Logitech. 
 

Media

Marketing

Economisch