Weleda kiest voor Ride

05-07-2018 (10:28) - Bureaus

Het merk, bekend van de verzorgingsproducten, kiest voor RIDE voor het maken van video content voor de Nederlandse en Belgische markt.


Pim de Graaff, Creative Director RIDE: “Er is nog veel te winnen voor Weleda op het gebied van video. Wij zien dit dan ook als een mooie kans om dit prachtige merk groter te maken in de Benelux.” 

 

lichtgroene verzorging

De Graaff heeft het over de ‘lichtgroene’ doelgroep die Weleda wil bereiken en overtuigen. Steeds meer vrouwen hebben interesse in puur natuurlijke en duurzame producten. Dit geldt voor voeding maar ook voor personal care. Marketing Manager


Daan Zeelt
over de samenwerking die intussen is gestart: “Weleda investeert meer in digitale content,om Weleda in de Benelux steviger te positioneren als het 100% natuurlijke verzorgingsmerk. Video is hier onlosmakelijk mee verbonden. Met RIDE heeft Weleda de partner om video’s met impact te maken en die ons in staat stelt een grotere groep consumenten aan ons te binden.”


Media

Marketing

Economisch