Werk aan de winkel Brand Creatives met drie nieuwe klanten

09-05-2018 (12:20) - Bureaus

Reclamebureau Brand Creatives mag aan de slag voor de grote winkelketens Op=Op Voordeelshop en Perry Sport. Naast deze nieuwe klanten gaat levensmiddelenmerk Remia een vaste verbintenis aan met het bureau.


Met zoveel extra werk heeft Brand Creatives nieuwe mensen aangenomen. Designer Kevin Jaimy von Mansfeldt stapt over van RTL Nederland. Medior grafisch vormgever en creative DTP'er Lotte Vugteveen verruilt het freelance bestaan voor Brand Creatives. Ook DTP'er Bart ten Hoonte is bij het team gevraagd en heeft ja gezegd. 

 

wekelijks werk

Bij Op=Op Voordeelshop gaat Brand Creatives al het vormgeefwerk doen. Rian de Boer, Partner bij Brand Creatives: "We mogen het DTP-werk doen voor de digitale en offline folders, het POS-materiaal voor alle winkels en de online marketinguitingen. Dat moet wekelijks allemaal gemaakt worden." 

 

alles voor Perry

Voor Perry Sport gaat Brand Creatives conceptontwikkeling, design en DTP-werkzaamheden doen voor alle winkels en voor de online uitgaven. Na een testopdracht kwam het bureau tot de restyling van alle uitingen van de mid-season sale. Kort geleden nog ontwikkelde Brand Creatives een campagne voor de verkoop van de nieuwe shirts van het Nederlands elftal, wat natuurlijk een extra uitdaging is, nu Nederland niet meedoet aan het WK. 

 

duurzame overeenkomst

Sinds kort is er met Remia een samenwerkingscontract voor langere tijd. Naast alle Remia-producten, voert Brand Creatives de vormgeving uit voor de vele zustermerken als Yildriz Snacksausen en Gouda's Glorie. ‘Het zijn stuk voor stuk hele mooie merken waar we graag voor werken,’ weet De Boer.


Media

Marketing

Economisch