Winkelstraat.nl kiest Ovide

06-05-2019 (10:47) - Bureaus

Joost van der Veer en Maurits de Gier startten met Winkelstraat.nl in 2012. Joost en Maurits hadden weliswaar geen enkele ervaring in fashion, maar wel een sterke achtergrond in tech bij onder andere KPN, Spil Games  en Facebook. Het tweetal heeft Ovide gevraagd de PR te verzorgen van het snel groeiende platform.

 
Inmiddels zijn er 40.000 items op Winkelstraat.nl te vinden, afkomstig van honderden (retail)partners uit Europa. Zij maken gebruiken van het ecommerce model van Winkelstraat.nl om shoppers met 1 klik toegang te bieden tot exclusieve collecties van meer dan 600 Premium en Luxury Brands. 

 


Door een sterke focus op techniek en data weet Winkelstraat.nl een nieuwe positie binnen het huidige retaillandschap te verwerven. Aan de hand van verkregen insights is zij in staat om trends op het gebied van luxe fashion in Nederland te duiden of te voorspellen. Door de samenwerking met winkels door heel Europa, versterkt Winkelstraat.nl de positie van fysieke winkels en kent ze de kansen en uitdaging voor deze groep ondernemers.

 

 

 


Media

Marketing

Economisch