WPP aan de slag voor BP en voormalige topman weer in het nieuws

09-05-2018 (15:50) - Bureaus

WPP heeft een speciaal team samengesteld, dat onder de naam Team Energy alle activiteiten onder handen gaat nemen als het gaat om adverteren digitale media, marketing communicatie and branding en ook PR en brandresearch waarvoor het talent en advies haalt bij VML, Ogilvy, Mindshare, Grey, Essence, SocialLabs en bijvoorbeeld Landor.


De nieuwe manier van werken betekent dat Team Energy voor BP aan de slag gaat waarbij talent ook overal binnen WPP zelf vandaan wordt gehaald en daarnaast wereldwijd wordt ingezet om zo goed mogelijk voor de dag te komen op basis van de laatste inzichten, ook op het gebied van e-commerce.

 

prettig samenwerken

Geoff Morrell, Head of Communications & External Affairs BP: “BP has enjoyed a highly successful relationship with WPP and we appreciate their exceptional partnership throughout the last 20 years. This has led to some iconic work. As we enter the third decade of our relationship, we have agreed on a completely new way of working to enable easy access to the best talent and ideas that WPP has to offer. We are excited by the possibilities this creates.” 


Andrew Scott
, Chief Operating Officer at WPP, said: “As long-term partners to BP, we are delighted to begin a new chapter of our relationship. To help BP meet its needs we’ve created a purpose-built team that brings together hand-picked talent and expertise from across WPP. Our bespoke vision for BP is a clear demonstration of how we see the future , delivering agile, responsive and impactful services that drive results and help realise the client’s growth ambitions.” 

 

voormalige topman niet met pensioen

Tijdens de techbeurs Techonomy in New York afgelopen week liet de in opspraak geraakte voormalige topman Martin Sorrell overigens weten voorlopig nog niet met pensioen te gaan. Hoewel hij verder niets kwijt wilde, suggereerde hij wel 'to start again'.  Sorrell werd recent na geruchten over mismanagement van bedrijfsgelden en meer definitief op een zijspoor gezet door WPP. 
 


Media

Marketing

Economisch