ZIGT zorgt voor offline media-invulling campagne CCV Nederland

09-11-2020 (07:00) - Bureaus

CCV fixt je betalingen: van pinnen tot online. Met 60 jaar ervaring kan je altijd op CCV rekenen. En mocht er toch iets zijn, dan staat ons serviceteam 24/7 voor je klaar. Om bovenstaande boodschap te communiceren, heeft CCV een campagne ontwikkeld. Met als doel de totale naamsbekendheid en de sales van pinautomaten en online payments, de betaaloplossing voor webshop en e-commerce transacties, te verhogen. De campagne is gericht op het MKB. ZIGT heeft de above the line media-invulling voor haar rekening genomen.
 
ZIGT heeft CCV geadviseerd om radio in te zetten. Radio is bij uitstek het medium om in korte tijd bereik op te bouwen en de brand- en salesboodschap goed over de bühne te brengen. Zo wordt de naamsbekendheid van CCV verhoogd en de salesdoelstellingen behaald. De radiospot is in twee flights te horen op de radiozenders van Talpa, Radio 1 en 2 en BNR Nieuwsradio, in de periode okt-november. Naast radio is de campagne ook online te zien, via social media, YouTube en digital out of home. Voor de online invulling van de campagne werkt CCV samen met Traffic Builders. ZIGT en Traffic Builders gaan gezamenlijk de campagne evalueren.
 
Michiel Wintershoven van ZIGT over CCV Nederland als nieuwe klant: ‘Na een kort en intensief pitch-traject heeft CCV Nederland afgelopen augustus besloten om het offline stuk door ons te laten invullen. Met name de inzet van data om de gemaakte mediakeuzes te onderbouwen en de commitment op de te behalen doelstellingen werden met veel lof ontvangen’.
 

Media

Marketing

Economisch