Zilveren Kruis kiest voor Storm Digital voor een ‘always-on’ marketingaanpak

27-11-2019 (10:51) - Bureaus

Storm Digital, onderdeel van Accenture Interactive, is door Zilveren Kruis gekozen als nieuwe partner voor de digital marketing activiteiten. Het digital bureau gaat voor Zilveren Kruis een breed spectrum aan diensten verzorgen, waaronder digital media strategie, planning, campagnemanagement en activatie.

De afgelopen jaren werkte Zilveren Kruis samen met verschillende bureaus voor de verschillende online kanalen. Vanuit de wens om te gaan werken vanuit een geïntegreerde strategie en aanpak is door Zilveren Kruis in het tweede kwartaal van dit jaar een pitch uitgeschreven voor een nieuw bureau, waarin het team van Storm Digital de meeste indruk wist te maken.
 
Harmen van den Heuvel, Chapter Lead Digital Marketing bij Zilveren Kruis, vertelt: “Wij helpen onze klanten hun weg te vinden in de zorgwereld. Dat betekent dat ze ons overal en op elke moment moeten kunnen bereiken en wij hen waar dat nodig of relevant is. Storm Digital gaat ons helpen met die always on strategie voor alle digitale kanalen.”
 
Viktor van der Wijk, Managing Director bij Storm Digital is erg verheugd om de samenwerking met Zilveren Kruis te gaan starten. “Zilveren Kruis is marktleider in zorgverzekeringen en heeft al jaren een hoge naamsbekendheid. Zilveren Kruis heeft een prachtige ambitie voor synergie en online groei. We zijn er trots op dat wij een bijdrage mogen leveren aan het verder uitbouwen van de online zichtbaarheid van dit mooie merk door het jaar heen en hoe wij deze het best kunnen vertalen naar een gefundeerde online mediastrategie.” 

Media

Marketing

Economisch