178 maakt Bostheater stralend middelpunt

05-10-2017 (11:05) - Campagnes

Het Amsterdamse Bostheater heeft een nieuwe visuele identiteit. Dit heeft het voor een groot deel te danken aan het Utrechtse bureau 178

Het bureau ontwikkelde een nieuwe huisstijl, maar zette ook de campagne rond de première rond de nieuwe voorstelling Julius Caesar op. Deze voorstelling van muziektheatergezelschap Orkate was deze zomer te zien in het Amsterdamse Bos en zal vanaf morgen ook in andere delen van het land te aanschouwen zijn. 

niet te missen

Door de nieuwe payoff ‘Amsterdamse Bostheater, stralend middelpunt van de zomer’ was het theater nauwelijks te missen. Daarnaast was Julius Caesar in de stad zichtbaar aanwezig. De nieuwe identiteit heeft het Bostheater te danken aan de lichte open plek waar het gevestigd is. 178 ontwikkelde onder andere een nieuw logo die verwijst naar de tribune die als een halve cirkel om het podium ligt. 
 

live

Deze zomer was het campagneconcept al te zien bij Live At Amsterdamse Bostheater, een serie openluchtconcerten waar onder anderen Typhoon, Milow en Lucky Chops optraden.