ABN AMRO strikt Gezusters Reinders voor docureeks

31-10-2017 (13:41) - Campagnes

Julie en Marie Reinders zijn twee van tien vermogende Nederlanders die centraal staan in Vermogens in Nederland, een docureeks van ABN Amro MeesPierson die te zien is op RTLZ. De serie geeft een inkijk in de levens van rijke Nederlanders.

 
Vermogens in Nederland laat in drie afleveringen zien hoe de miljonairs omgaan met rijkdom, succesvol ondernemen, investeringen en bedrijfsovernames. Wat doet het met mensen om zo rijk te zijn? Hoe is het om veel geld te hebben in Calvinistisch Nederland? Het programma is gemaakt door marketingbureau LVB. 
  
Naast de uitzendingen op tv (op 30 oktober, 31 oktober en 1 november om 22:30u) rolt ABN AMRO MeesPierson de komende weken een bredere online campagne uit rondom Vermogens in Nederland. 
 

hoofdpersonen

Marc van der Chijs (FirstCoin.com)
Guido de Wit (de Gooische Bierbrouwerij)
Hennie van der Most (Van der Most Beheer BV)
Demy de Zeeuw (BALR)
Marco Aarnink (Print.com)
Henk Keetell (gepensioneerd)
Julie en Marie Reinders (Reinders)
Elske Doets (Jan Doets America Tours, zakenvrouw van het jaar)
Bertram van Munster (The Amazing Race)