Adecco maakt werk van Oranje

04-03-2020 (10:17) - Campagnes

In aanloop naar een sportieve zomer lanceren Adecco en de KNVB in samenwerking met activatiebureau Kumpany de campagne ‘Maak werk van Oranje’.
 
Door een eigen Oranje droombaan te bedenken en in te sturen via adecco.nl/oranje, krijg je de kans daadwerkelijk aan de slag te gaan als bijvoorbeeld grasmeester, spandoekspecialist, dirigent van het volkslied orkest of lijnentrekker op 29 maart tijdens Nederland – Spanje.
 

Maak werk van Oranje

Samen met oud-international John Heitinga roepen Adecco en KNVB met Man of the Match Benita Brouwer in radio- en videocommercials het publiek op een eigen droombaan te verzinnen. Heitinga: “Tijdens iedere interland die ik gespeeld heb, moest ik altijd volledig de focus leggen op het spel. Als geen ander weet ik dat het harde werken niet alleen op het veld gebeurt, maar juist ook door alle medewerkers rondom de wedstrijd. Het mooie van deze campagne is dat nu iedereen die ervaring van dichtbij kan meemaken.”
 
De kandidaat met de leukste inzending mag zijn of haar eigen droombaan uitvoeren tijden de wedstrijd Nederland – Spanje op 29 maart in de Johan Cruijff ArenA en krijgt die dag ook nog eens een bijzonder VIP-arrangement. Daarnaast worden er nog 5x2 wedstrijdkaarten weggegeven voor de meest ludieke inzendingen.
De droombanen kunnen tot 16 maart worden ingestuurd via adecco.nl/oranje.
 
Activatiebureau Kumpany tekent voor het concept en de executie. Samen met videolabel BetterMatter is de video content van de campagne gemaakt.