adidas na jaren weer terug op TV met inspirerende campagne

19-04-2021 (16:02) - Campagnes

Adidas introduceert de evolutie van ‘Impossible Is Nothing’ met de videoreeks ‘Seeing Possibilities'. Impossible Is Nothing staat voor het denken en handelen in mogelijkheden, om zo met rebels optimisme een betere toekomst te creëren voor mens en planeet.
 
Met de campagne keert adidas na jaren weer terug op tv. In de serie laat het merk zien hoe optimisme het leven heeft gevormd van ‘s werelds grootste iconen zoals Beyoncé, Paul Pogba en Mo Salah. Ook Siya Kolisi, de eerste gekleurde aanvoerder van het Zuid-Afrikaanse rugbyteam, krijgt een stem. Evenals Tifanny Abreu, die geschiedenis schreef als eerste transvrouw in de Braziliaanse Volleybal Super League. Door in mogelijkheden te denken en naar die mogelijkheden te handelen, realiseerden zij hun dromen.
 
In de video’s zijn zelfgemaakte, niet eerder vertoonde beelden te zien uit de archieven van de iconen zelf en van hun medesporters, artiesten, vrienden en familie. De verhalen tonen aan wat je met de juiste positieve mindset, soms met een rebels randje, kunt bereiken. Met als grootste doel anderen te inspireren om hun eigen mogelijkheden te ontdekken en na te streven.
 

Impossible is nothing

“Impossible is Nothing is meer dan een campagne - het is onze mentaliteit. Met optimisme naar mogelijkheden durven kijken, biedt de sleutel tot succes en toont aan hoe de kracht van sport levens kan veranderen. Deze houding is wat ons iedere dag weer inspireert en geeft ons energie om aan de toekomst te bouwen. Mogelijkheden zien is voor iedereen die een betere toekomst wil creëren”, aldus Brian Grevy, Executive Board Member, Global Brands bij adidas.