Afvallen gaat om meer dan voeding alleen

30-12-2020 (11:12) - Campagnes

MijnWW+ doet meer voor jou is de campagne van WW, die nu op TV en op alle social media kanalen te zien is. Ondersteund met echte verhalen van echte members. Een campagne waarin duidelijk wordt dat afvallen om meer dan alleen maar voeding gaat.
 
Stephane de Weerdt, Head of Marketing & Sales Benelux legt uit: “Met ons meest complete programma ooit Doet mijnWW+ letterlijk en figuurlijk meer voor jou. Afvallen draait om meer dan alleen je eetpatroon aanpassen, het gaat om beweging, rust en niet te vergeten de juiste mindset. Allemaal aspecten die in dit nieuwe programma ruimte krijgen om iedereen nog succesvoller te laten afvallen!”
 
Het is de eerste keer dat de volledige creatie en productie in handen kwam te liggen van Fightclub die al eerder campagnes ontwikkelde voor WW. “Dat waren concepten waarmee we de kop en de staart van de commercial konden maken, aangevuld met bestaand materiaal uit Amerika. Dit jaar hebben we niet alleen ambassadeurs Miljuschka Witzenhausen (NL) en Sabine Appelmans (BE) gefilmd, maar ook echte WW-members uit Nederland en België die het nieuwe programma al een tijdje volgen”, aldus Hans van Mook, Senior Creative bij Fightclub. “Het was mooi om het enthousiasme van deze members vast te leggen en om hun persoonlijke verhalen te horen in verschillende testimonials die online te zien zijn.”
 

Credits

Bureau: Fightclub
Merk: WW, Weightwatchers heruitgevonden
Verantwoordelijk bij klant: Olivier de Greve, Stephane de Weerdt, Hazel Goesaert, Levi Parent
Account: Annemiek Vroon
Creatie: Hans van Mook, Rochelle van Dinter
Strategie: Irene Trimp
Productie: Nosh Foodfilms
Regie: Daphne van de Berg
Testimonial edits: Bram Kastelijns, Teyeger visuals