ALDI bouwt voort op 'Natuurlijk Wel' campagne met INDIE

30-12-2021 (14:03) - Campagnes

Het nieuwe jaar staat voor de deur. Het moment voor ALDI om te starten met een nieuwe campagne. In september vorig jaar lanceerde de discounter de eerste merkcampagne ooit; 'Natuurlijk Wel, ALDI'. Het wegnemen van vooroordelen staat hierbij steeds centraal. Vanaf 2 januari 2022 is het moment aangebroken voor een nieuwe fase. ALDI in Nederland lanceert in alle marketing-kanalen de nieuwe campagne: 'Net zo…maar dan goedkoper. Natuurlijk wel.'
 
Met deze campagne communiceert ALDI een heldere belofte: dezelfde kwaliteit van leven als je gewend bent, maar dan goedkoper. Het assortiment bij de discounter is namelijk net zo goed, lekker, speciaal en alledaags als elders, maar voor een winkelwagen vol A-kwaliteit betaalt de klant bij ALDI een stuk minder. Van Pasen, de zomer tot en met Oud en Nieuw. De klant krijgt precies dezelfde kwaliteit van leven, maar dan voor een ALDI prijs.
 
De Net zo-campagne is gemaakt in samenwerking met INDIE Amsterdam
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.