Becel geeft podium aan fitte 50+ ers in nieuwe content serie ‘ De + van...”

14-12-2020 (11:48) - Campagnes

Vandaag lanceert Becel i.s.m. N=Content de eerste aflevering van de nieuwe content serie ‘De + van...’ waarin we het geheim ontdekken achter vitale en inspirerende 50+ers. De serie past binnen de nieuwe campagne De + van een sterk hart, waarin Becel het perspectief op ouder worden draait en laat zien hoe mooi en krachtig de 2e helft van het leven kan zijn als je goed voor jezelf zorgt.
 
In de serie worden 50+ers geportretteerd die ongeacht hun leeftijd midden in het leven staan. Allen op hun eigen manier. Zo zien we in de eerste aflevering de 67-jarige Henk, een sportliefhebber die rond zijn 50ste begon met triathlonwedstrijden (3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en 42,2 km lopen). Inmiddels heeft hij heel wat wedstrijden op zijn naam staan. Maar waar vroeger vooral prestaties belangrijk waren, ziet de net gepensioneerde Henk nu dat sporten vooral dient als een uitlaatklep. Een hobby die hij het liefst beoefent samen met zijn familie.
 
Het ouder worden heeft hem de rust gegeven om meer te kunnen genieten van bewegen en van zijn omgeving. En door zijn vitaliteit kan hij blijven doen waar hij van houdt. De volgende triathlon staat alweer op de agenda. Dat is 'De + van een sterk hart'.
 
 
De serie wordt uitgezonden via Youtube, Facebook en Instagram. Komende maanden zal het format verder uitgerold worden.