Billboard wordt work-out in Get fit for summer campagne van Basic-Fit

30-04-2018 (10:22) - Campagnes

Basic-Fit start vandaag met de Get fit for summer campagne en lanceert daarbij een bijzondere outdoor activatie. De squad (vriendengroep) die als eerste het Get fit for summer billboard naar Basic-Fit draagt, sport een jaar gratis. De billboards komen op meerdere plekken in Nederland en België te staan en zijn voorzien van sportieve handvaten die het billboard een extra work-out functie geven.
 

De campagne is een vervolg op de eerder dit jaar gelanceerde campagne #squadgoals. Daarin was te zien hoe een vriendengroep elkaar motiveert om naar de sportschool te gaan. Met deze activatie wordt de doelgroep zelf in beweging gebracht. Zodra ze het billboard zien, begint de work-out.
 

In de online film is te zien hoe vriendengroepen het billboard daadwerkelijk naar Basic-Fit brengen. Ze lopen met de campagne boodschap over drukke terrassen, binnensteden en zelfs over de Erasmusbrug.
 

millennials

Michael van den Brande, Strategy Director XXS Amsterdam: ‘In tegenstelling tot vroeger, zien we dat dat fitness onder millennials minder een individuele activiteit is en er steeds meer samen wordt gesport. Basic-Fit wil zich openstellen voor die doelgroep en ze aanmoedigen vooral samen te komen sporten bij een Basic-Fit in de buurt.”.


Basic-Fit roept op hun social kanalen in de gaten te houden voor de volgende locaties. Wie het eerst komt, wie het eerst gratis sport.