BLG Wonen geeft mensen de ruimte

24-10-2018 (11:54) - Campagnes

Energize is vandaag live gegaan met een campagne voor BLG Wonen (onderdeel van de Volksbank), waarbij wordt ingespeeld op het feit dat 1 op de 3 werkende Nederlanders een flexibel inkomen heeft.


Robin Pas, Creatief Directeur Energize: 'Met een volledig geïntegreerde campagne laat BLG Wonen zien de wensen en uitdagingen van mensen met een flexibel inkomen te begrijpen. Door ruimte te geven aan het waarmaken van hun dromen en het mogelijk maken van hun woonwensen bewijzen zij nogmaals verder te gaan waar andere hypotheekverstrekkers stoppen.' 


Lydia Horlings, Marketing & Communicatie manager BLG Wonen: 'Ondanks de enorme toename aan mensen met een flexibel inkomen in de maatschappij stellen veel hypotheekverstrekkers zich nog niet zo flexibel op naar deze doelgroep. BLG Wonen wil wonen mogelijk maken voor iedereen, dus ook voor deze steeds groter groeiende groep.'
 

flexibele ruimte

Consumenten met een flexibel inkomen kiezen vaak bewust voor zelfontplooiing en individuele vrijheden in plaats van materiële zekerheden. Zo genieten ze bijvoorbeeld van een flexibele werkplek of het zelf kunnen plannen van hun werktijden. Helaas stellen veel hypotheekverstrekkers zich nog niet zo flexibel op ten opzichte van deze groeiende groep mensen. BLG Wonen wil in deze nieuwe campagne duidelijk maken dat dit anders kan en gunt Nederlanders met een flexibel inkomen de ruimte om hun dromen na te streven. 


BLG Wonen  biedt deze doelgroep de ruimte om te kunnen wonen zoals zij dat willen. Via tv- en radiocommercials, online advertising en social media laat BLG Wonen de hypotheekmogelijkheden voor mensen met een flexibel inkomen zien. 


credits

Opdrachtgever: BLG Wonen
Verantwoordelijk bij klant: Lydia Horlings, Susanne van Vegchel, Marieke Overgaag
Bureau: Energize