Campagnevervolg Sourcy 'Vol Nederlands Karakter'

02-10-2017 (09:22) - Campagnes

In januari lanceerde Sourcy de merkcampagne ‘Vol Nederlands Karakter’. Nu het Nederlandse regenseizoen voor de deur staat is het tijd voor een vervolg. 


mooie regenlaarsjes

Muriël Boelen, Brand Manager van Sourcy, over het nieuwe hoofdstuk van de campagne: “Onze merkcampagne is een ode aan Nederland en aan alles wat ons Nederlands maakt. Nu de herfst weer is begonnen en de kids weer vol Nederlands karakter in de plassen stampen, horen daar mooie regenlaarsjes bij.”

Het idee en design van de laarsjes en de campagne komt bij Brand New Telly vandaan. Het bureau was eerder ook verantwoordelijk voor de merkcampagne van Sourcy. 


joie de vivre 

Wouter van der Pauw, Head of Creative van Brand New Telly: “Het is als bureau heel tof als je niet alleen de campagne, maar ook een product mag maken. We zijn begonnen met het ontwerpen van de laarsjes en vanuit daar hebben we de hele campagne opgetuigd. In de campagne wilden we de energie en het joie de vivre van plassen stampen vangen, want dat is precies de energie die we graag in het merk willen stoppen.”


Starcom en Boomerang zijn vanuit hun specialismes aangehaakt om de campagne door te vertalen in verschillende middelen. Tijdens de campagneperiode kunnen consumenten bij verschillende Sourcy actieverpakkingen sparen voor spetterende regenlaarsjes.


Credits

Brand New Telly – Thomas Le Gras, Jenny Bakker, Wouter van der Pauw, Arthur Herpel, Linda Metman
OneSize  – Pepijn Padberg, Rogier Hendriks.
Starcom - Joris Lak, Dymfna Bak.
Boomerang: Aimee Rutumalessij; Justin van Suchtelen van de Haare; Jordi van de Bovenkamp
Sourcy – Karlijn van Ruiten, Muriël Boelen, Susan Houben, Tina Dijkshoorn.