CB12 lanceert nieuwe merkcampagne

13-12-2019 (12:50) - Campagnes

De CB12 campagne ‘Laat je slechte adem de sfeer niet verpesten’, bedacht door Chunk Creative Agency, laat op een ludieke manier zien hoe ongemakkelijk het is als je iemand tegenkomt met een slechte adem.
 
Juist in deze periode met alle kerst- en nieuwjaarsborrels in aantocht is een slechte adem niet iets waar je je zorgen om wilt maken. Dus het perfecte moment voor CB12 om mensen te wijzen op een oplossing voor een slechte adem.

Martijn de Beijer, Creative Director bij Chunk: ‘De vrijheid die we van Mylan krijgen waarderen we enorm. Dit maakt het mogelijk om onder andere voor CB12 een heel ander geluid te laten horen dan je in eerste instantie zou verwachten van een dergelijk merk.’
 
Hinde Bouwhuis, productmanager CB12 bij Mylan: ‘Wij zijn erg blij met de frisse blik en creativiteit die Chunk meebrengt. Het resultaat is een speelse campagne met een duidelijke boodschap, waar CB12 echt mee gaat opvallen.’