Creatieven in collectief voor DS Automobiles

11-04-2018 (09:46) - Campagnes

Onlangs lanceerde DS Automobiles iets anders dan anders. Niet, zoals te verwachten een auto, maar een collectief. Twaalf onafhankelijke denkers en doeners met uitstraling, bedacht door HUNT. onder de naam Collectif DS 12.


Collectif DS 12 is een initiatief waarmee DS Automobiles wil laten zien dat hoeveel waarde het merk hecht aan het opzoeken van nieuwe wegen. Het is een manier om te laten zien dat ze voorop lopen als het gaat om creativiteit en design. Elk jaar bestaat de club uit weer nieuwe leden. 

 

samenwerkende creatieven

De namen van dit jaar zijn onder meer topkok Alain Caron, Roger Bloem van Cityguys, mode-ontwerper Borre Akkersdijk en ondernemers Pepijn Ornstein van ijsmerk Prof. Grunschnabel en Sjoerd van Dam van DUN Wallets. Het collectief is tot stand gekomen in een samenwerking tussen HUNT., Spice PR en DS Automobiles. Arjan Ribbe van HUNT.: “Het is zo mooi om te zien hoe je als bureau een concept ontwikkelt en dat dit dan zo wordt omarmd door een klant. Ook echt de enige manier om zo'n project te kunnen realiseren. Met de klant en niet voor de klant.”


De leden van het collectief hebben direct contact met Chief Designer Ivo Groen en ze gaan worden ingezet om vanuit hun eigen expertise een klankbord te vormen voor DS Automobiles. Daarnaast zal Collectif DS 12 ingezet worden bij activaties door het jaar heen bij de DS Salons en Stores. 

 

credits:

Strategie en concept: HUNT.
PR: Spice PR
Realisatie: HUNT. en Spice PR
Verantwoordelijk bij klant: Anne Lobbes, Jeanine Mur