Crossmarks doet Baderie campagne

30-08-2018 (09:55) - Campagnes

Crossmarks bepaalde al eerder in de merkpositionering van Baderie dat niet losse badkamerspullen in de etalage worden gezet, maar een zo comfortabel mogelijk aankoopproces. Deze positionering is nu verder aangescherpt en vertaald naar merkuitdagingen onder het motto: 'Geluk zit in elk detail.'


Het idee van ’Het geluk zit vaak in kleine dingen’ is van toepassing is op het laten ontwerpen en plaatsen van een nieuwe badkamer. Consumenten worden echt gelukkig van het resultaat als alles tot in detail klopt en precies is zoals zij het voor ogen hadden. Van de aandacht waarmee je door je adviseur geholpen wordt tot en met de afwerking van het kleinste kitrandje. De campagne is nu gelanceerd op TV en online. 

 

credits

Creative & film Direction: Bas Manders
Concept copy: Dimitri Michels, Design: Pim van der Linden
Account Director: Jenneke Appel, Strategie: Lori van Waes
D.O.P.: Ezra Reverda
Production & Editing: Allard Zoetman
Styling: Marjolein Vonk
Hair & Make-up: Kira Kroegman
Music: Wouter Snel (MacLoud Amsterdam)
Client: Tessa Post (Baderie)