DDB Unlimited komt met 'Voordeel in de tent' voor Kruidvat

25-06-2019 (13:11) - Campagnes

Deze week start Kruidvat met een nieuwe campagne: 'Voordeel in de tent'. Hiermee geeft Kruidvat invulling aan haar nieuwe communicatieaanpak. Zowel de tactische communicatie als de meer emotie-gedreven thema campagnes zijn ontwikkeld door Eigen Fabrikaat & DDB Unlimited. 


Het bureau werd vorig jaar door Kruidvat geselecteerd als 'lead agency' na een uitgebreide pitch. Daarmee is bovendien een nieuwe aanpak ingezet door de drogisterijketen, door emotioneel nog dichterbij haar klanten te gaan staan. Hiervoor is een nieuw merkplatform ontwikkeld, waarin zeer herkenbare situaties voor klanten centraal staan. 


In de eerste twee commercials zien we Nederlandse gezinnen op vakantie gaan, met hun eigen spulletjes van thuis: een tent vol voordeel. Dit idee zal gedurende het jaar vaker terugkomen in de communicatie van Kruidvat.


optimalisering

Daarnaast is er gewerkt aan een optimalisering en modernisering van de wekelijkse actie communicatie die je terugziet in de TV, instore en de (digitale) folder. Hierin zijn de sterke elementen behouden, waaronder de kenmerkende stem van Hadewych Minis.


credits

A.S Watson: Brenda Smith, Wienke Truijen, Ingeborg Ligteringen, Eva Wennekes, Adrienne de Ronde
Bureau: Eigen Fabrikaat & DDB Unlimited


Kruidvat - Voordeel in de tent [TVC 1] from DDB Unlimited on Vimeo.