Diversiteit van cadeaukaarten benadrukt in campagne

09-11-2021 (10:03) - Campagnes

Een cadeaukaart kan echt alles zijn. Dat is de boodschap van een landelijke campagne geïnitieerd door de Branchevereniging Cadeaukaarten Nederland (BVCNL). Op radio en online worden consumenten geïnspireerd door de veelzijdigheid van cadeaukaarten.

In radiocommercials passeren diverse cadeaukaarten van BVCNL-leden de revue. Door het benoemen van de reikwijdte van cadeaukaarten - bijvoorbeeld van ‘een boormachine tot een fiets’, of van ‘een avondje uit tot een lekker avondje thuis’ - wordt de diversiteit van cadeaukaarten bevestigd voor consumenten. De radiocommercials worden van 8 tot en met 21 november uitgezonden op NPO Radio 2, Sky Radio, Qmusic en 100% NL.


Socials

De campagne is ook online zichtbaar. Op Facebook en Instagram zullen van 22 tot en met 28 november animaties getoond worden die in lijn zijn met de boodschap van de radiocommercial. Daarnaast zullen de deelnemende cadeaukaarten via hun eigen kanalen animaties delen die, in de stijl van de campagne, gericht zijn op hun eigen kaarten. Zij gebruiken hierbij de hashtags #watzouhetzijn en #cadeaukaart.